Subject: Soojuse tee 14 liitumine keskpingel, Lohkva küla, Luunja vald, Taru maakond
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 08:45:42 +0200

Tere,

Saadan uuesti kooskõlastamiseks Soojuse tee 14 keskpinge liitumise
projekti. Projekt on Transpordiameti poolt varem
kooskõlastatud(kooskõlastus lisatud manusesse), kuid seda tuli muuta, kuna
Tartu Veevärk ei kooskõlastanud lahendust ära. Neil varasemalt koostatud
seal piirkonnas eelprojekt vee- ja kanalisatsioonitrasside rajamiseks(seda
küll päris nii ei realiseerita nagu eelprojekt ette näeb) ning siis masti
nr. 9 juures oleks projekteeritud maakaabel planeeritud veetrassile ette
jäänud, seetõttu sai seal maakaabel viidud mastist mööda teiselt poolt.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.